Erzincan’ın İliç ilçesindeki altın madeni sahasında meydana gelen faciada toprak altında kalan 9 işçiden ikisinin daha cesedine ulaşıldı. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, ulaşılan işçi sayısının dörde çıktığını belirtti.
Bayraktar, açıklamasında “Erzincan İliç’te maden sahasında meydana gelen heyelanda aralıksız devam eden arama çalışmalarında iki işçi kardeÅŸimize daha ulaÅŸtık. DiÄŸer 5 madencimize ulaÅŸmak için ekiplerimiz 7/24 çalışmalarını sürdürüyor. İşçi kardeÅŸlerimize Allah’tan rahmet, kederli ailelerine baÅŸsaÄŸlığı diliyorum.” ifadelerini kullandı.
13 Åžubat’ta meydana gelen maden faciasında göçük altında kalan 9 işçiden ikisi UÄŸur Yıldız ve Adnan Keklik’in cesetleri bulunmuÅŸtu. Son olarak bulunan işçilerin Ramazan Çimen ve Kenan Öz’e ait olduÄŸu belirlendi.
Arama kurtarma çalışmaları devam ederken, toprak kaymasında göçük altında kalan diğer 5 işçiye ulaşmak için çalışmalar aralıksız sürdürülüyor. (DHA)












